Uskoro počinje sedmi „Međunarodni sajam turizma i seoskog turizma“

Sedmi „Međunarodni sajam turizma i seoskog turizma“ biće održan u Kragujevcu, od 26. do 28. novembra 2015. godine. Gradska turistička organizacija „Kragujevac“  je suorganizator ove manifestacije, koja se održava na „Šumadija sajmu“ i koja je ocenjena kao „Događaj od izuzetnog značaja“ za Grad Kragujevac i celu Srbiju. Hala Šumadija sajma jedino je profesionalno sajmište južno od Save i Dunava, koje svima omogućava maksimalno dobre uslove i sve usluge, ne samo za štandove, već i za korišćenje „Medija centra“, promocije, prezentacije i edukativne programe i radionice.

4910758325475d3688a84c534060379_v4 big

Verovatno zbog toga, svi koji su povezani sa turističkom delatnošću, već se interesuju, zakuplju štandove i obezbeđuju smeštaj, tako da će posetioci moći da se upoznaju sa ponudom nacionalnih, regionalnih i lokalnih turističkih organizacija iz Srbije, Crne Gore, Republike Srpske i kantona Bosne i Hercegovine. Zainteresovani su već zakupili polovinu hale, koja je već prošle godine postala tesna za preko 100 izlagača, kao i za ogroman broj posetilaca.

Turističke organizacije prezentuju lokalne vrednosti, turističke agencije, najnovije programe za zimovanja, novogodišnje i božićne praznike, a biće i inovacija u ponudi izlagača iz banjskih i klimatskih lečilišta, zdravstveno-rekreativnih i sportskih centara, smeštajnih i ugostiteljskih objekata, osiguranja, obrazovnih ustanova i savremenih tehnologija u turizmu.

Sajam u Kragujevcu je sve popularniji i bogatiji zabavnim sadržajima, brojem posetilaca i brojem izlagača i tako je za šest godina rada, aktivnostima i popularnošću prevazišao mnoge sajmove sa znatno dužom tradicijom. Rad sajma pratiće brojni lokalni i nacionalni mediji, kao i stručni, turistički opredeljeni časopisi, i autori brojnih turističkih radio i TV emisija.

Posetioci će moći da prisustvuju i brojnim promocijama i prezentacijama ugostiteljskih objekata, seoskih domaćinstava, lovačkih i ribolovačkih udruženja, kao i stručnim i edukativnim radionicama.

Za najbolje izlagače obezbeđene su nagrade u tri kategorije, za najbolje uređen izlagački prostor, za najuspešniju prezentaciju i za najbolji propagandni materijal.