U susret sajmu turizma, kako predstaviti najbolje što imamo

Direktorka Turističke organizacije Srbije Marija Labović rekla je za RTS da će se srpska ponuda kao i svake godine standardno predstaviti u hali četiri Beogradskog sajma. Dunav i jezera biće glavna tema, kaže Labovićeva.

sajam turizma

“Gde još niste bili”, razmislite do 18. februara, kada baš pod tim sloganom počinje Međunarodni sajam turizma u Beogradu.

Početak godine obeležili su soortski događaji, dva evropska prvenstva. Gostujući u Dnevniku RTS-a, direktorka Turističke organizacije Srbije Marija Labović rekla je da tako značajna prvrnstva koja smo imali ove godine i manifestacije tog tipa uvek značajno doprinose poboljšanju turističkog prometa i povećanju broja gostiju koji borave u našoj zemlji.

“Ono što je najznačajnije je taj imidž koji oni donose sa sobom, tako da u tom smislu gledano izuzetno su bila značajna, dobar su start za ovu godinu i dobar preduslov za odličan rezultat ove godine kada je turizam u pitanju”, rekla je Labovićeva.

Prema njenim rečima, prirodno je bilo da februar bude mesec turizma da jer u ovom mesecu imamo međunarodni sajam turizma.

“Mi smo u TOS-u odlučili da ga proglasimo mesecom turizma, započeli smo sa raznim kampanjama, fejsbuk kampanja, kviz, otvorili smo novi infocentar što se pokazalo izuzetno dobro, s obzirom da je na atraktivnijoj lokaciji bićemo dostupniji našim sugrađanima i turistima, krenuli smo sa kampanjama po tržnim centrima u Beogradu, Novom Sadu, a biće i u Nišu”, istakla je direktorka.

Kako ističe, generalno gledano TOS je u konstantnoj kampanji i kao kruna će doći sajam turizma “gde ćemo poentirati kada je turizam u pitanju”.

Labovićeva kaže da će se srpska ponuda kao i svake godine standardno predstaviti u hali četiri Beogradskog sajma, cela hala je hala Srbije a TOS je uložio veliki napor da bude konkutentniji u odnosu na inostranu ponudu.

“Ono što je novina u sajamskom predstavljanju je da smo uneli neke inovacije u prezentaciji, tako da ćemo imati nove mobilne aplikacije jer tako želimo da pratimo trendove i da iskočimo iz uobičajenog”, kaže Labovićeva.

Dunav, reke i jezera biće glavna tema, ali pored toga, biće manifestacije kao što su 160 godina Nikole Tesle – za to je napravljen poseban kutak jer je to značajan jubilej za ovu godinu.

Gradski odmori, banje, planine – sve će biti prisutno, kaže direktorka TOS-a.

Istakla je da su domaći turisti tokom prošle godine pokazali veće interesovanje za boravak u zemlji, što zbog subvencionisanih vaučera, što zbog bolje promocije.

“U tom smislu mi i ove godine nastavljamo sa tom kampanjom – gde želimo da se posebno obratimo domaćim turistima jer tu ima dosta potencijala ako uzmemo u obzir da smo nakon sedam godina prvi put imali rast prošle godine – zaista bismo da se taj trend nastavi ubuduće jer Srbija ima dosta toga da ponudi i da konkuriše svetskim destinacijama”, zaključila je Labovićeva.

Izvor: RTS